««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

خودم پراندمت نازنین!

وقتی با حرف هایم بهت بال دادم

حالا رنگ آسمانه ای دیگر را به رخم من می کشی؟

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتند

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم هم یه اسمی میذاشتن!

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

دلم می خواد برم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

اس ام اس نامردی

sms namardi

چه کلمه مظلومی است قسمت

همه نامردی ها را به عهده میگیرد

اس ام اس نامردی

sms namardi

هیس!

گوشم کر شد نامردی را مگر فریاد میزنند؟

اس ام اس نامردی

sms namardi

زمانی که آسمان دلت از نامردی ها ابریست

به چشمانت اجازه باریدن نده که در خود شکستن

بهتر از در نگاه دیگران شکستن است

اس ام اس نامردی

س ام اس تیکه دار 93

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام

که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من می خواند ؟

مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !

اس ام اس تیکه دار 93

بعضیا رو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری

بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !

اس ام اس تیکه دار 93

غلط املایی بیش نبودی

زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی !

اس ام اس تیکه دار 93

اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل

اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن !

اس ام اس تیکه دار 93

گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

اس ام اس تیکه دار 93

من لیمو شیرین زندگی تو بودم

تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم

اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی !

اس ام اس تیکه دار 93

دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه

ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد !

اس ام اس تیکه دار 93

ممنونم که به من فهماندی

اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن !

اس ام اس تیکه دار 93

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺶ ﺩﻫﻢ

ﻭ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﻧﺒﺎﺵ …

اس ام اس تیکه دار 93

دروغ سیزده بودی

و من باورت کردم !

اس ام اس تیکه دار 93

صدایم میزد گلم و من گلی بودم در باغچه ی دلش

اما او باغبان عاشقی نبود گاهی سر می زد و دل می برد !

سال ها بعد دانستم که من تنها نبودم او باغبان گل های زیادی بود …

اس ام اس تیکه دار 93

تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی

الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !

اس ام اس تیکه دار 93

خوبی بعضی از روزا اینه که دیگه برنمیگردن

مثل روزای با تو بودن !

اس ام اس تیکه دار 93

بعضیا از تک پر بودن فقط پرشو یاد گرفتن

بپر با این ، بپر با اون !