یادت برایم همانند قصه سیگار پیرمردیست که سالهاست میگوید نخ آخر است …

.

.

.

بهشت نمیخواهم اگر بخواهی مرا روی زمین ببوسی !

.

.

.

کنارِ تو کودک میشوم

هر بار پیشِ تو هزار بار متولد میشوم !

.

.

.

من یک فردم ؛ زوجم تو باش !

.

.

.

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم !

.

.

.
بعضی وقتا کسی تو زندگیت هست که اصلا لازم نیست تو آغوشت بگیره ، فقط با نگاه گرمش بدون حتی گرفتن دستات میتونه قلبتو بوسه بارون کنه !!!

.

.

.

تو را دوست داشتن تنها کارِ من است !
.

.

.

دوستت دارم ، همین ؛

این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ، حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !

بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی …
.

.

.

برایم مثل بهار می مانی

آمدنت را همیشه تحویل می گیرم …
.

.

.

چهار فصل که حرفه …

فصل پنجمی هست به نام تــــــــو ، به هوای تــــــــو …

.

.

.

با صداقت مینویسم من اسیر نازتم

گر بخواهی یا نخواهی نازنینم یادتم
.

.

.

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !
.

.

.

بگو دوستم میداری تا از دفتر شعرم کتابی مقدس بسازم …

.

.

.

دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است “رویای” تو را خواب ببیند …

.

.

.

خیلی دوستت دارم ، ده تا !!!

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار …
.

.

.

عشق یعنی طوری نگاهت میکنم که انگار تنها آدم دنیایی …

.

.

.
من تمام نمی شوم در عشق تو

ثانیه به ثانیه شروع می شوم !
.

.

.

باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “دلم تنگ شده” و “دارم میام دنبالت” بیشتر از چند ساعت نباشه …

.

.

.

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !

چشم فراموش میکند اما دل هرگز !

پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …

.

.

.

به یادت هستم تا روزی که تابوتم همچون قایقی روان بر دوش مردم باشد !

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد …

من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !

.

.

.

می شود کمی بخندی به حوض آب ؟

میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …

.

.

.

با مهربانیت معجزه میکنی ؛ من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !

.

.

.

از من تا وجودت فاصله فقط چند کیلومتر “دوستت دارم” است !

.

.

.

ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !

.

.

.

دوست داشتنت برفیست سنگین

میبارد

مینشیند

یخ میبندد و با هیچ آفتابی آب نمیشود !

.

.

.

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …

.

.

.

نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !

.

.

.

هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو میشود بود …