به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی

که ماهی به دریا میزنه

دوست دارم

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

از دُور تو را دوست دارم،

بی هیچ، عطری

آغـوشی

لمسی

و یا حتی بوسه‌ای.

تنها

دوست‌ات دارم،

از دور…!

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

و من تورا مثل لذت

تمام شدن مشق شبهای کودکی

دوست دارم…

 

ادامه ←

اس ام اس بوسه

توسط payam در آگوست 27, 2015 در اس ام اس عاشقانه با بدون دیدگاه

به امید نگاهت ایستادن

به روی شانه هایت سر نهادن

خوشتر از این آرزویی است

دهان کوچکت را بوسه دادن . . .

اس ام اس بوسه

sms bouseh

هر روز که می آمدی و بوســـه ای می دادی،

من آن را گــِــره ای می کردم بین نخ های کاموا

حال که شـــال گردنی قرمز با هزاران هزار گره برای تو بافتـــــه ام نیستی …

به خودم دلـــــداری می دهم …

برایش کـــوتاه بود؛ خوب شد که رفت …!!!

اس ام اس بوسه

sms bouseh

از صورتت نقاشی کشیده ام

همانطور که دلم میخواست باشی

حالا چشمهایت فقط مرا میبیند

و لبخند همیشگیت

لحظه های نبودنت را

میپوشاند

فقط مانده ام

هوس بوسیدنت را چه کنم؟